sobota, 19 kwietnia 2014

♥ Witajcie ♥

A więc, po długich zastanowieniach postanowiłam wrócić do bloga!. W sumie to już prawie rok od kiedy go zawiesiłam i jak szczerze brakowało mi tego. Mam nadzieje, że ktoś będzie czytał te wypociny. Mój blog będzie o tym czym najbardziej się interesuje tzn. moda, uroda, architektura oraz o życiu codziennym. Posty będę starała się dodawać regularnie.

Może na początek napisze kilka słów o sobie. Nazywam się Agata, mieszkam w Rzeszowie i licze już 16 lat. W sumie to od dziś. To prowadzenia bloga zainspirowało mnie kilka osób np. Lucy.

Co do moich ogólnych zainteresowań, można zaliczyć muzyke, mode, diy, wystrój wnętrz, sport, jedzenie !. Nie umiem zbyt się opisywać, więc nie będę dalej przedłużać. Mam nadzieje że wpadniecie, zaobserwujecie i będziecie na dłuże kotki ♥






Brak komentarzy :

Prześlij komentarz